VILL DU BLI MEDLEM I EN AKTIV FÖRENING?

Norsk– Svensk Forening önskar både norrmän och svenskar välkomna. Det är heller inte hinder för andra nationaliteter att bli medlem. Du blir en del av ett nätverk med ca 260 medlemmar i Oslo och 200 i systerföreningen Svensk-norska föreningen i Stockholm.

​

Vi arrangerar möten och utflykter och markerar svenska traditioner som Valborg och Midsommar på vårt vackra svenska Voksenåsen. Vårt program innehåller möten med kända kulturpersoner, seminarier, föredrag, utställningar, utflykter och kulturresor. Medlemspriser på alla program och medlemsrabatter på Voksenåsen.

Pris

Medlemsavgiften är 250 kr per person, 400 kr för parmedlemskap och kr 100 för ungdom under 26 år. Barn under 16 år är fritt tillsamman med en eller båda föräldrarna.

​

Vill du veta mer om medlemskapet?

Sänd ett mail till post@norsksvenskforening.com eller ring:
Anne Grethe Nilsen,
tel: 976 89 248

​

Fyll i medlemsschemat nedan för att bli medlem i föreningen.

P9540822_midsommar_2__Foto_Björn_Lindahl
DSCF8769_Jan_Guillou_och_Anne_Holt_i_Sve

Tack för att du vill bli medlem.